fredag 21 januari 2011

JIIPPIII 20 kg lättare

Äntligen har jag tagit tag det här med min övervikt, så bra det känns, 20 kg lättare. I sommar så ska jag ha snygga tighta, korta klänningar =) Har inte haft det på flera år. 20 kg gör mycket verkligen, man orkar så mycket mer, man har lust att göra saker, det hade inte jag när jag vägde som mest. Jag var så lat och trött jämnt. Jag närmar mig målet och det är lååångt kvar till sommaren. Man känner sig så mycket snyggare och jag har t o m börjat sminka mig, håret utsläppt och har förlängt mina ögonfransar och GUUUUD jag är så nöjd, det är så snyggt, det är väldigt kvinnligt tycker jag.

hhahahHAHha, väntar bara på att bli miljonär också. Då ska vi resa massor och bara leva gott och kan köpa det man verkligen vill ha. Tänk va underbart det är att kunna köpa vad man vill och slippa få dåligt samvete varje gång man har handlat. Sen ska jag bygga mitt drömkök, tv-rummet och köker ihop, sånt kök vill jag ha. Jaja drömma kan man ju, men man vet ju aldrig vad som kommer hända i ens liv. Jag hoppas bara på att det är bara positiva saker för jag har haft mitt tråkiga och jag tycker att jag förtjänar att ha det bra nu.

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar