måndag 12 januari 2009

När jag har tråkigt...











13 Jauari 2006








När Rochelle har tråkigt så städar inte jag eller plockar som alla (tror jag) andra normala gör. Jo, jag pysslar med det som jag känner för att göra. Ibland då vill jag bara scrappa och göra massa kort eller bara måla, men ikväll så kände jag för att pyssla med att göra blomarrengamang. Det blev 3 st och då tar man vekligen " vad man Haver" och det blev dessa 3. Tycker själv att det blev rätt bra. På den ena så ville jag ha hjärtan på tråd runt om, men jag hade ingen, men så kom jag på att jag hade en liten söt flaska som jag hittade på en affär här i Karlskoga för 10 kr styck(köpte typ 4 st, för jag älskar verkligen såna mini saker). Jag har hjärtan på tråd som har blivit jättestor och över 1 meter lång, jag tog skott på den och hade den i flaskan, då fick jag en sån fin dekoration, som blev lite annorlunda.




Här kommer lite bilder på dem jag har gjort.
Ha det bra på er och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar