söndag 11 januari 2009





Nu är äntligen julen över och nyår. Nu väntar det kalas för barnen. Jag är säker på att dotten kommer att vilja ha kalas. Sen fyller sambon år sen min son. Jag bara längtar tills allt det är över också.


Min underbara vän Irre har flyttat till Australien och hon skicka lite kryddor till mig som inte finns här i Sverige, det är så spännande jag väntar.

Jag är int så inne på det här med att ha egen hemsida eller blog, det är första gången för mig. Det verkar kul , men svårt att komma på vad man ska skriva. Det är alltid kul att lära sig nåt nytt och det är viktigt att testa på och det är det jag gör nu. Så vi får se om jag avancerar till det eller lägger av..

Vill bara säga godnatt och ha en bra natt alla!

Kram från mig


1 kommentar:

  1. Jag kommer nog bli stammis här så uppdatera ofta ;) Puss o kram!! /Petra

    SvaraRadera