söndag 18 januari 2009

Scrappat


Jag har inte haft lust att pyssla på några veckor, men idag så kom suget tillbaka. Så jag har scrappat ihop ett kort som min sambos moster ska få. Vi fick ett sånt fint julkort av dem med ett så fint julhälsning till oss familjen. Jag tyckte att det passade med detta stämpel, med tanke på att dem tror på änglar och hela historien som vad som har hänt i sommar med våran son. Dem känner oss vet, vad jag menar. Efter det som har hänt så är det svårt att inte tro på änglar. Jag har igentligen varken sagt att jag tror eller inte tror på änglar. Men som sagt efter det som har hänt så tror jag starkt på att det finns änglar, om det inte är änglar så finns det nåt som kollar till oss tror jag.


Är så trött på att vara förskylld, jag har varit förskyld i flera veckor. Tack vare det har jag blivit beroende av nässpray igen. Det blir jobbigt att vänja av sig det igen. Jag vet att jag kommer att vara täppt i näsan flera veckor i rad varjedag. Så går det när man inte är stark nog att låta bli näsprayen.


Min familj var hos grannen och jag fick vara hemma för att jag var så förkylld kul. Idag har jag tryck i mig 3 hela kivin och ska fortsätta med det hela livet ut, hehhe dem säger ju att C vitamin hjälper mot snuva och förhindrar förskyllning. Nog om det.


Här kommer mitt kort som jag har gjort idag. Mycket glitter, jag gillar glitter. Jag tyckte att det blev lite tomt i hörnet så jag satte dit 3 hjärtan, min dotter tyckte inte alls om det. Men jag är nöjd nu iallafall.


Må så gott ni alla andra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar